dimarts, 24 d’abril del 2012

Esperança


  
“ …havia passat el dia com els dels dos últims anys, buscant quelcom que em fes pensar que havia canviat alguna cosa. Em vaig abrigar amb els matolls que vaig trobar i vaig plantar cara un altre cop a la nit del desert …sabia que demà potser seria diferent.”

Dedicat a tots aquells que estan passant moments difícils, però segueixen lluitant  per un món millor.



 Títol de l’obra:      Esperança”                                         
 Tècnica:                  oli
 Alçada:                  96 cm                                                                   
 Amplada:               1.94 cm
 Suport:                   tela                                                                 
 preu:                      1500 €
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada